گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه | قطع آب و برق و افزایش تعداد شهدا + فیلم (۱۸ مهرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۸۰۰۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه | قطع آب و برق و افزایش تعداد شهدا + فیلم (۱۸ مهرماه ۱۴۰۲)
سازمان دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل، اظهارات وزیر جنگ «اسرائیل» درباره محروم کردن ساکنان سرزمین اشغال شده، از آب و برق و غذا را تهوع‌آور خواند و گفت که این یک مجازات دسته‌جمعی و دعوت به ارتکاب جنایت جنگی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان دیده‌بان حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که اظهارات وزیر جنگ «اسرائیل» تهوع‌آور و مایه انزجار است و محروم کردن ساکنان سرزمین اشغال شده، از غذا و برق یک مجازات دسته‌جمعی است.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده است که بنیامین نتانیاهو اذعان داشته که روز‌های سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا رژیم صهیونیستی برای در تنگنا قرار دادن مردم غیر نظامی به روش‌های غیر انسانی قطع آب و برق، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

رژیم صیهونیستی در کنار و همزان با حملات غیر انسانی به ممناطق مسکونی و مراکز درمانی، ساعتی پیش آب نوار غزه را و دو روز پیش نیز برق این منطقه را قطع کرده است تا باتحت فشار قرار دادن مردم نیروی مقاومت را وادار به تسلیم کند این درحالیست که گزارش‌های رسیده از منطقه نشان می‌دهد که خرد و کلان، زن و مرد فلسطینی یکپارچه در کنار رزمندگان خود ایستاده اند.

سازمان حقوق بشر سازمان ملل همچنین اعلام کرد که دادگاه کیفری بین المللی باید بداند که اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دعوت به ارتکاب جنایت جنگی است.

منابع محلی در غزه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در جنایت ضدبشری آشکار علیه ساکنان غزه، آب غزه را به کلی قطع کرده است.

در همین حال، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برق شهرک زیکیم از ۷۲ ساعت قبل قطع شده است.

جنگنده‌های صهیونیستی لحظاتی قبل همچنین خانه‌ای را در مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه به شدت بمباران کردند که تا این لحظه در این جنایت سه فلسطینی شهید شده و ۱۹ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در بمباران خانه‌ای دیگر در شهر غزه تا این لحظه، ۵۰ فلسطینی از جمله ۲۰ کودک زخمی شده‌اند.

تا این لحظه پیکر ۶۸۷ شهید از جمله ۱۴۰ کودک و ۱۰۵ زن به بیمارستان‌های غزه منتقل شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه، ۶۸۷ فلسطینی در حملات دشمن صهیونیستی به شهادت رسیدند که ۱۴۰ نفر از آن‌ها کودک هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این وزارتخانه همچنین شمار مجروحان را هم ۳۹۰۰ نفر اعلام کرد.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین منزل خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی حماس در محله التفاح و شهید اسماعیل ابو شنب، از رهبران شهید حماس در محله النصر در شهر غزه را بمباران کردند.

محله الرمال غزه با خاک یکسان شد

رژیم صهیونیستی با بیش از ۲۰۰ مورد حمله منطقه الرمال در غزه را آماج حملات خود قرار داد.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه | قطع آب و برق و افزایش تعداد شهدا + فیلم (۱۸ مهرماه ۱۴۰۲)

 

 

تصاویری ازحجم ویرانی‌های محله الرمال شهر غزه

غزه در چهارمین روز از بمباران هوایی رژیم صهیونیستی که به گفته اهالی این منطقه بی سابقه است.

 

طی ۷۲ ساعت گذشته، محله الفرقان در نوار غزه بی امان مورد هدف جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته است. ارتش اسرائیل این منطقه را به عنوان پایگاه اصلی گروه‌های فلسطینی غزه می‌داند.

 

آواره شدن ۱۳۷ هزار فلسطینی در نوار غزه

تجاوزات وحشیانه و بدون توقف ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه تا کنون به آواره شدن ۱۳۷ هزار فلسطینی شده است.

این تعداد به طور موقت در مدارس آنروا اسکان یافته‌اند، اما این اماکن هم امن نیست و اشغالگران این اماکن را هم هدف قرار می‌دهند.

 

ادامه عقده گشایی‌های صهیونیست‌ها از نبرد الاقصی 

شمار شهدای فلسطینی حملات صهیونیست‌ها به غزه به ۷۰۴ تن رسیده است. از این تعداد ۱۴۳ شهید کودک و ۱۰۵ شهید زن هستند. دو خبرنگار هم در حملات دیشب به شهادت رسیدند.

 
 
 
 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->